Hänel digitaal beleven:

LinkedIn en YouTube vullen de beproefde oplossingenvinder aan

Maak nu gebruik van de gelegenheid om een digitale verbinding met Hänel aan te gaan en krijg een actueel inzicht in de fascinerende wereld van de Hänel magazijnoplossingen

Als innovatief bedrijf met tal van succesvolle producten op het gebied van intralogistiek maakt Hänel indruk op klanten in de hele wereld. Om aan de steeds hogere eisen te voldoen en nieuwe uitdagingen het hoofd te bieden, werkt Hänel nu al aan de intralogistieke oplossingen van de toekomst. De online aanwezigheid van Hänel is verder vergroot, zodat klanten en geïnteresseerden altijd up-to-date zijn en geen innovaties missen. U kunt Hänel behalve via zijn moderne website met veel informatie over de verschillende Hänel magazijn- en softwareoplossingen ook op YouTube en nu ook op LinkedIn volgen.

Hänel op LinkedIn: mis geen nieuws

Met name in het bedrijfsleven is LinkedIn het ideale platform om snel een netwerk te vormen. Op het LinkedIn-kanaal krijgt u regelmatig updates over interessante referenties, actuele evenementen en belangrijke beurzen alsmede al het nieuws over Hänel Kantoor- en Magazijnsystemen.

Ontdek de productwereld van Hänel op YouTube

Op de YouTube-kanalen van Hänel is een uitgebreide mediatheek met tal van informatieve video's en animaties beschikbaar voor u. Abonneer u op het kanaal en blijf altijd op de hoogte. U kunt kiezen uit de talen Duits, Engels, Nederlands en Frans.

Met de Hänel oplossingenvinder naar de ideale magazijnoplossing

Een highlight is de comfortabele filterfunctie op de Hänel website in de rubriek Oplossingen. Hänel vindt het erg belangrijk om op de website veel voorbeelden van verschillende toepassingen aan de hand van video's aan u te presenteren. De Hänel oplossingenvinder wordt regelmatig aangevuld met nieuwe content voor de meest uiteenlopende branches

Het doel is om de veelzijdige toepassingsgebieden van de Hänel magazijnsystemen te laten zien en u te ondersteunen bij het organiseren van uw intralogistiek. Er is een slimme filterfunctie geïntegreerd, zodat u makkelijker voorbeelden kunt vinden die uw desbetreffende magazijnsituatie weerspiegelen. Hierdoor kunt u de juiste voorbeelden uit inmiddels ruim 180 referenties nog effectiever selecteren.

Blijf up-to-date en ontdek de digitale diversiteit van Hänel: LinkedIn, YouTube, de Hänel oplossingenvinder en de nieuwe nieuwsbrief bieden u exclusieve inzichten en de allerlaatste informatie uit eerste hand.

Als u de bedrijfspagina van Hänel op LinkedIn volgt, krijgt u regelmatig updates over de nieuwste logistieke trends, over de nieuwste productinnovaties en over het laatste nieuws uit de branche.

Bezoek ons profiel hier!

Op YouTube presenteert Hänel duidelijke video's over het gebruik van de Hänel oplossingen bij tal van bedrijven in zeer verschillende branches. In de onderhoudende en informatieve presentatie kunt u zich een compleet beeld van de veelzijdige toepassingsmogelijkheden van de Hänel magazijnliften vormen.

Door deze inzichten krijgt u waardevolle informatie over de toepassingsmogelijkheden en voordelen van de producten in de meest uiteenlopende toepassingsgebieden. Dit vergemakkelijkt de besluitvorming en helpt om het potentieel van de intralogistieke oplossingen van Hänel en de daarmee samenhangende voordelen voor het eigen bedrijf te ontdekken.

Bezoek ons kanaal hier!

De Hänel oplossingenvinder

De Hänel oplossingenvinder is onderverdeeld in acht zoekcategorieën. Meerdere filters kunnen tegelijkertijd worden ingesteld en het resultaat wordt onmiddellijk weergegeven.

Van groot concern en middelgroot of klein bedrijf tot klantspecifieke speciale oplossingen - Hänel biedt talrijke voorbeelden uit de meest uiteenlopende branches. Vind ook voor uzelf de juiste oplossing!

Ontdek nu oplossingen!